Ostatnie posty

Podsumowanie lutego 2014

By 18:05


Cześć!
Dzisiaj ostatni dzień lutego, a co to oznacza? podsumowanie? też. Ale to oznacza również, że wczoraj były moje urodziny. Pierwszy raz czułam się, że mam je wiosną, a nie zimą. Jednak zima dopadła mnie z innej strony, a mianowicie choroby. Leżę w łóżku z gorączką niestety, mam nadzieję, że szybko przejdzie bo nawet nie da się czytać z takim bólem głowy:( 

Co do podsumowania to będzie krótko i na temat jak zawsze. Tak więc w lutym przeczytałam 8 książek:



Wynik słabszy niż w styczniu tym bardziej, że dwie z tych pozycji to krótkie opowiadania, ale nie ma tak źle. Wszystkie książki miały łącznie 2333 stron co daje około 83 strony dziennie. Postanowiłam sobie zrobić mała przerwę od fantastyki i czytam teraz Za sceną Olivii Cunning, czyli jak może część z was wie erotyk. Mam za sobą już 1/4 książki i chyba jednak po tej lekturze będę się dalej trzymać fantastyki. :)

Wyzwania :
+ Czytam fantastykę - 8 książek. 
+ Book lovers - 7 książek. 
+ Paranormal romance - 4 książki. 
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - 15,3cm. 25,6+15,3=40,9 167-40,9=126,1cm

Pozdrawiam, Niko

11 komentarze

  1. Bardzo dobre wyniki i recenzje, które czytałam z przyjemnością i na dodatek jedną książkę kupiłam po przeczytaniu recenzji :D również przeczytałam 8 książek :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelaznego króla mam w planach ;) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły wynik! ;)
    Ja przeczytałam zaledwie dwie książki i jestem w trakcie trzeciej, więc twój wynik to dla mnie marzenie :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, pozdrawiam, Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, całkiem ładny wynik. Ją właśnie średnio czytam tyle książek :)
    Powodzenia w marcu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka i radości z życia:) No i oczywiście szybkiego wykurowania się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki, wielkie gratulacje. Muszę przeczytać tom pomiędzy dwoma częściami Żelaznego Dworu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego! A wyników gratuluję, ładne ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież to i tak dobry wynik :) I wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest tak źle, na pewno w marcu będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Naprawdę sporo książek przeczytałaś w lutym - ja jedynie cztery... T^T Życzę ci jak najwięcej książkowych przygód oraz żebyś zawsze czerpała przyjemność z prowadzenia bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 8 książek - bardzo ładny wynik, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń