Ostatnie posty

Co nowego? Zapowiedzi styczeń 2018

By 16:00

Nowy rok zbliża się nieubłaganie. Też macie wrażenie, że nie wiecie kiedy on przeleciał? Niestety tak jest chyba za każdym razem. Na szczęście wydawnictwa nie odpuszczają wraz z końcem roku i przygotowują dla nas mnóstwo ciekawych pozycji w styczniu. Pokaże wam kilka, na które zwróciłam uwagę. Wpasowują się w moje gusta i myślę, że prędzej czy później po nie sięgnę. 


'Złe serce' Leisa Rayven

Cykl: Starcrossed (tom 3)

Wydawnictwo: Otwarte

Data premiery: 10.01.2018r


Kiedy Cassie i Ethan odnajdują szczęście, na scenę wkracza nowa para. Elissa Holt, siostra Ethana, jest doskonałą inspicjentką. W pracę wkłada serce i nie chce się rozpraszać. Liam Quinn to gwiazda Hollywood. Razem z równie słynną narzeczoną Angel Bell otrzymał właśnie angaż do nowej sztuki wystawianej na Broadwayu. Godziny wspólnych przygotowań, wielkie napięcie i medialne zamieszanie zbliżają do siebie tych, którzy nie powinni być blisko. Bo serca – wbrew wszelkim regułom – piszą własny scenariusz.

'Anti-stepbrother. Antybrat' Tijan

Wydawnictwo: Kobiece

Data premiery: 19.01.2018r


Kiedy ojciec Summer bierze ślub, do jej rodziny dołącza Kevin, syn macochy. Choć w praktyce jest jej przybranym brat, dziewczyna nie może powstrzymać fascynacji chłopakiem. Nie łączą ich więzy krwi, ale Summer nie miałaby nic przeciwko, gdyby połączyło ich uczucie. Kiedy Kevin jedzie do college’u, dziewczyna bez wahania podąża za nim. Zdaje sobie sprawę, że młody mężczyzna nie narzeka na brak powodzenia, ale to ona chce być tą jedyną. Wszystko zmienia się, kiedy poznaje Cadena Banksa, znajomego z bractwa Kevina. Faceci nie pałają do siebie sympatią. Mimo to Summer przerzuca zainteresowanie na wytatuowanego, umięśnionego i piekielnie seksownego Cadena. 

Na kim ostatecznie skupi się Summer?

'Ciało'  Audrey Carlan

Cykl: Trylogia namiętności (tom 1)

Wydawnictwo: Edipresse książki

Data premiery: 17.01.2018r


Mężczyźni niszczą kobiety. Zwłaszcza tacy mężczyźni jak Chase Davis. Przystojny, inteligentny, bogaty i wpływowy. Byłam bez szans. Nie chciałam go pragnąć. Nie chciałam go potrzebować. Nie chciałam się w nim zakochać. Nie przyjąłby odmowy, pozwoliłam więc, by mnie posiadł. Całkowicie i bez reszty. Arogancki, pewny siebie, władczy, wymagający… namiętny. Kiedy wkroczył w moje życie, dopiero dochodziłam do siebie po tym, jak wyrwałam się z rąk swoich byłych mężczyzn. Przyjaciółki radziły mi, żebym zaryzykowała. Żebym pozwoliła komuś wejść w moje życie. Pozwoliłam właśnie jemu, a on otoczył mnie takim blaskiem, że poraziła mnie prawda… Mężczyźni nie niszczą kobiet. Oni je pochłaniają pod każdym względem.


'Okrutna pieśń' Victoria Schwab

Cykl: Potwory Verity (tom 1)

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 17.01.2018r


Pierwszy tom bestsellerowej amerykańskiej serii „Potwory Verity”. Autorka głośnych „Odcieni magii” powraca w wielkim stylu!
Kate Harker i August Flynn są następcami przywódców podzielonego miasta – miasta, gdzie z przemocy zaczęły rodzić się prawdziwe potwory. Kate chciałaby dorównywać bezwzględnością ojcu, który pozwala potworom wałęsać się po ulicach, a ludziom każe płacić za ochronę. August chciałby być człowiekiem, mieć dobre serce i odgrywać większą rolę w obronie niewinnych przed potworami – niestety sam jest jednym z nich. Może ukraść duszę, wygrywając pieśń na swoich skrzypcach. Jednak Kate odkrywa jego tajemnicę…
„Okrutna pieśń” wciągnie cię w świat pełen tajemnic i niepokojący wir postapokaliptycznej walki o przetrwanie. W mrocznym urban fantasy dwoje młodych ludzi musi wybrać, czy chcą zostać dobrymi czy złymi bohaterami – przyjaciółmi czy wrogami. A stawką jest przyszłość ich rodzinnego miasta.

Zły Romeo został dość ciepło przyjęty przez czytelników, więc nie ma co się dziwić że na horyzoncie pojawia się kolejna część. Wprawdzie nie miałam jeszcze okazji czytać drugiej części Złej Julli, ale trzecia i tak zagości w moich planach. Druga pozycja to New Adult z wyraźnym wątkiem trójkąta (tak wnioskuje po opisie), więc coś co lubię. Ciało zapowiada się na na prawdę mocny erotyk. Mam nadzieję, że tak też będzie. I ostatnia pozycja zachodzi już na moje ukochane, fantastyczne klimaty. Opis jest bardzo zachęcający. Liczę na na prawdę mroczne urban fantasy. 

A jak wasze styczniowe plany czytelnicze? Któraś z wymienionych przeze mnie książek jest też na waszej liście? 

0 komentarze