Ostatnie posty

[Zapowiedź] Bang - E.K. Blair

By 13:00


Pierwszy tom mrocznej i wciągającej trylogii o zemście i miłości autorstwa bestsellerowej E.K. Blair!

Mówią, że ten, kto mści się na drugiej osobie, traci część swojej niewinności.
Ale ja nie jestem niewinna.
Już od dawna.
Zostałam okradziona z niewinności. Odebrano mi los, który był mi pisany. Duszę, z którą przyszłam na świat. Rubinowe serce osadzone w życiu pełnym nadziei i marzeń.
To wszystko odeszło.
Przepadło.
Nigdy nawet nie miałam wyboru.
Opłakuję tamto życie. Rozpaczam nad każdym „co by było, gdyby”...
Ale z tym już koniec.
Jestem gotowa odebrać to, co zawsze mi się należało.
Jednak każdy plan ma jakiś słaby punkt. Czasem jest nim serce.

**Ze względu na mroczny i drastyczny charakter powieści polecamy ją wyłącznie dojrzałym odbiorcom, ponieważ niektóre sceny mogą wywoływać wzburzenie.**

Kilka słów o autorce:

E.K. Blair znana z dynamicznego i intensywnego stylu oraz umiejętności kreowania złożonych i wyrazistych postaci wzbudzających skrajnie różne reakcje, zabiera swoich czytelników na emocjonalny ekwiwalent przejażdżki kolejką górską. Możecie być pewni, że jej historie będą chodziły wam po głowie jeszcze długo po przeczytaniu ostatniego słowa.
Ta była nauczycielka z podstawówki, kobieta o nieposkromionej wyobraźni, w czasach licealnych często odpływała myślami i oddawała się snom na jawie. Blair odczuwa szczególny pociąg do wszystkiego, co mroczne i ponure. Oddajcie w jej ręce fikcyjną postać, a ona z przyjemnością ją złamie, dokopując się do jej wnętrza, aby odkryć wszystko, co w sobie kryje.
Oprócz pisania E.K. Blair z przyjemnością słucha muzyki, popija w spokoju kawę ze Starbucksa i spędza czas z przyjaciółmi. To myślicielka, artystka, żona, matka, a także wszystko pomiędzy.






Premiera 20 czerwca!







0 komentarze