Ostatnie posty

[Zapowiedź] Forever my girl - Heidi McLaughlin

By 13:00





Kilka słów o książce:

Nie wyobrażałem sobie, że zostanę gwiazdą rocka. Będąc w college’u, planowałem grać w futbol, następnie dostać się do drużyny ligi zawodowej i poślubić ukochaną z liceum, z którą wiódłbym długie i szczęśliwe życie. Informacją o wyjeździe złamałem serce nie tylko jej, ale i sobie. Byłem młody. Podjąłem tę decyzję, mając na względzie swoje a nie nasze dobro. Mimo że oddałem duszę muzyce, nie zapomniałem o zapachu czy uśmiechu tej dziewczyny. Po dekadzie wracam pełen nadziei, że uda mi się to wszystko wyprostować. Wciąż pragnę, aby była moja na zawsze.

Kilka słów o autorce:

Heidi McLaughlin jest autorką bestsellerowych serii: „Beaumont”, „The Boys of Summer” i „The Archers”. Jej powieści trafiają na listy bestsellerów „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „USA Today”. Pochodzi z północno-zachodniej części Stanów Zjednoczonych, obecnie mieszka z mężem, dwiema córkami i trzema psami w malowniczym Vermont. W 2012 roku Heidi swoje zamiłowanie do czytania przekształciła w pełnoprawną karierę pisarską. Spod jej pióra wyszło ponad dwadzieścia powieści, w tym zdobywająca duże uznanie Forever My Girl. W chwilach wolnych od pisania Heidi można spotkać na trybunach boisk do koszykówki, z których kibicuje córkom. Pierwsza książka pisarki Forever My Girl doczekała się ekranizacji stworzonej przy współpracy z LD Entertainment i Roadside Attractions. Premiera filmu odbyła się 19 stycznia 2018 roku, a w rolę głównych bohaterów wcielili się Alex Roe i Jessica Rothe.






Premiera 19 grudnia!







0 komentarze