Ostatnie posty

Stosik #1/2014

By 15:26




Cześć. Dawno nie było postu z serii "stosikowej" dlatego chciałam wam dzisiaj pokazać co dołączyło do mojej biblioteczki w minionym czasie. Ostatnio przedstawiałam swoje nabytki na początku grudnia, wiec to już prawie dwa miesiące temu. Sama jeszcze nie wiem kiedy i w jakiej kolejności będę je czytać. Zawsze po zakończeniu czytania książki następną wybieram spontanicznie więc jakiekolwiek planowanie średnio mi wychodzi. Pamiętam, że z ostatniego stosiku który prezentowałam nie przeczytałam jeszcze jednej książki, a mianowicie Żelaznego króla, więc będę musiała to szybko zmienić. 





Większość książek to napad na wyprzedaż na fabryce. Tak więc lewy stosik od góry to trylogia pani Miszczuk. Miałam już okazję przeczytać dwa pierwsze tomy, jednak biblioteka nie czuje potrzeby posiadania ostatniego tom. Seria mi się spodobała na tyle, że chętnie ją sobie przypomnę i poznam w końcu zakończenie. Poniżej mamy ostatni tom trylogii Trylle - Przywróconą, który już przeczytałam Klik!. Druga od końca książka to Przez bezmiar nocy wygrana na znaku za złotówkę. Nie mam jeszcze pierwszego tomu, ale to szczegół ;) Na samym dole Wołanie kukułki, które wygrałam w konkursie u Abigail. Byłam mile zaskoczona otwierając paczkę faktem, że książka ma twardą okładkę. Prawy stos to Imperium wampirów o którym słyszałam dużo dobrych rzeczy, dlatego jestem bardzo niego ciekawa. Poniżej Nieziemska i Anielska pani Hand oraz Piękni i martwi z kontynuacją Życie na wieczność autorstwa Yvonne Woon. Dalej mamy słynnego Króla kruków, którego początkowo nie planowałam kupić jednak w ostatniej chwili naszła mnie taka ochota. Kolejne to Idealna chemia, którą też już przeczytałam Klik! i ostatnia książka to Ciemność przed świtem, która również mnie bardzo ciekawi, słyszałam wiele różnych zdań na jej temat. To by było na tyle. Więc standardowo czytaliście? znacie i polecacie? czy wręcz przeciwnie? Piszcie ;) 

Pozdrawiam, Niko ;)

13 komentarze

  1. Ładny stosik :-) Polecam bardzo Król Kruków, nie dawno skończyłam czytać i mnie się bardzo podobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kontynuacji serii Rossii mam w planach ^^ Mam nadzieję, że miło spędzisz czas z nowymi nabytkami :>

    OdpowiedzUsuń
  3. "Piękni i martwi" i "Życie na wieczność" - świetna książki! "Przywrócona" również super :) Reszty stosiku zazdroszczę, bo jest naprawdę świetny! Oczywiście życzę miłego czytania :)
    PS Znajdę Cię i Cię zamorduję za "Przez bezmiar nocy" :P Ja na to polowałam :OO

    OdpowiedzUsuń
  4. Również przeczytałam dopiero dwa pierwsze tomy serii "Ja...". Króla Kruków dopiero
    planuję przeczytać... "Ciemność przed świtem", hmm chyba muszę się z kimś wymienić
    książkami, ale to dopiero jak napiszesz recenzję - wtedy zdecyduję ^^.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik. 'Wołanie Kukułki' - świetna książka. Zaczęłam czytać "Ciemność przed świtem" ale nie wciąga, więc odłożę ją na razie na bok i poczekam aż swoje przeleży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same perełki! Kilka z nich posiadam: "Króla kruków", "Idealną chemię", "Przywróconą" i "Przez bezmiar nocy" ale oczywiście żadnej jeszcze nie przeczytałam :P Życzę wielu cudownych wrażeń przy lekturach!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny stos uzbierałaś, robi piorunujące wrażenie! Kilka książek bym przeczytał, a i cała reszta pewnie miałaby szansę mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękni i martwi mi się podobali, ale o kontynuacji nie słyszałam, a dwie części trylogii Miszczuk właśnie znalazły się w mojej biblioteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aby pozazdrościć takiego stosiku!
    Czeka cię niemała przygoda w tak zimne dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik , też mam zamiar przeczytać Nieziemską i Anielską , leżą chwilowo na mojej biblioteczce i nie wiem kiedy się za nie zabiorę ;)

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stos! Kilka pozycji chętnie bym Ci podkradła, gdybym sama nie miała takiego stosiku do przeczytania ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny stosik! Muszę się przyznać, że mnie najbardziej zaintrygowała trylogia pani Miszczuk, więc z pewnością niebawem po nią sięgnę ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę tu wiele wspaniałości :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń